
Metode și tehnici de suport/intervenție/corecție psihologică
Programul este conceput pentru psihologi-consilieri, psihologii școlari și din instituțiile de educație timpurie, psihopedagogilor, precum și a cadrelor didactice de sprijin.
În program:
- Adaptarea /inadaptarea școlară, delimitări conceptuale;
- Factorii favorizanți ai adaptării/inadaptării școlare;
- Etapele adaptării școlare;
- Potențialul adaptiv al copiilor de vârstă școlară/ mică/medie/treapta liceală;
- Diagnosticul nivelului de adaptare școlară;
- Tehnologii psihopedagogice de facilitare a adaptării elevilor în mediul educațional (intervenție, psihoprofilaxie, consiliere).
Forme de lucru:
mini-lecturi, discuții, jocuri de rol, exerciții de formare a competențelor, terapie, supervizarea cazurilor practice.
Finalizând formarea, participanții vor putea:
- sistematiza/clasifica/structura cunoștințele/reprezentările despre modelele/tehnicile de formare/dezvoltare a adaptării eficiente a copilului;
- diagnostica/evalua independent gradul adaptării școlare la copii, determina factorii decizionali ai inadaptării;
- stăpâni practica strategiilor și metodelor psihopedagogice/psihoterapeutice de lucru cu diferite tipuri de tulburări ai adaptării la copii;
- utiliza cunoștințele și abilitățile dobândite în activitățile lor profesionale.
Durata programului - 7 ore academice
Costul participării:
- 650 lei/persoană
- participați gratis dacă aduceți 2 invitați
Data desfășurării - 24.11.2019
Ora desfășurării - 9.30 – 14.30
Locul desfășurării – Centrul de Psihologie Practică EGO, Str.Eminescu 42/1
Moderatori: psihologii Iana Ciobanu, Oxana Revenco
.jpg)

.jpg)



